درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد
سرخط خبرها

دانش‌بنیان‌های ایرانی راهی چین می‌شوند | مهلت ثبت نام تا پایان تیرماه

  • کد خبر: ۳۳۸۷۸
  • ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
دانش‌بنیان‌های ایرانی راهی چین می‌شوند | مهلت ثبت نام تا پایان تیرماه
چین اعلام کرده که با پایان گرفتن بیماری کرونا در کشورش قصد دارد «سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات» را برگزار کند. در همین راستا معاونت علمی و فناوری اعلام کرد از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی واردات چین بعد از کرونا حمایت می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، نمایشگاه بین‌المللی واردات، اتفاقی بود که در دوره قبلی توانست ۳ هزار شرکت از ۱۵۰ کشور را دور هم جمع کند. ایران هم در دوره دوم آن با ۱۵ شرکت در این نمایشگاه حضور داشت. امسال هم با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانش‌بنیان‌های ایرانی به سومین دوره این نمایشگاه می‌روند.

نمایشگاه واردات شانگ‌های یکی از نمایشگاه‌های مهم و بزرگ جهان است که می‌تواند فرصت مناسبی برای عرضه و معرفی کالا‌ها و محصولات ایران‌ساخت باشد. نمایشگاهی که فضایی برای دانش‌بنیان‌های ایرانی است تا با حضور در آن، زیان‌های اقتصادی خود را جبران کنند.

این دانش‌بنیان‌ها می‌توانند با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به کشور چین بروند و با حضور در سومین نمایشگاه بین‌المللی واردات این کشور در نشست‌های رودررو با شرکت‌های متناظر هم شرکت کنند.

دانش‌بنیان‌ها تا پایان تیرماه برای ثبت‌نام فرصت دارند.

منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->